avatar Ten blog rowerowy prowadzi tranquilo z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 35143.79 kilometrów w tym 1063.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.37 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy tranquilo.bikestats.pl
  • Sprzęt Rubble

Warszawa - Wyszogród - Warszawa

Środa, 30 marca 2011 · dodano: 30.03.2011 | Komentarze 3

Dziś się przydarzyła taka piękna pogoda, że grzechem było by nie wyjść na rower.
Postanowiłem zrobić sobie pętlę wokół puszczy Kampinowskiej, a żeby dodać sobie kilometrów wypuściłem się na drugą stronę Wisły. Generalnie pomysł fatalny. Trasa potwornie nudna. Widoki, z nielicznymi wyjątkami, marne.
I jeszcze ten przebłysk geniuszu by jechać drogą 62 - a fe, TIR za TIRem i wszystkie jadą mi na spotkanie :/. Jedyny godny odnotowania był odcinek wzdłuż Bzury. Słoneczko ładnie przygrzało, ruch zerowy, pola, łąki i lasy. Miodzio.

Do odnotowania: Pierwsza dłuższa wycieczka w tym roku - zaliczona.

Pomnik upamiętniający bitwę nad Bzurą © tranquilo

Kategoria Za miasto

sikorski33
| 22:15 czwartek, 31 marca 2011 | linkuj Ładny dystansik:)
grigor86
| 22:04 czwartek, 31 marca 2011 | linkuj Wczoraj Ty byłeś na stronie głównej, a dziś ja rządzę :-) Gratuluję dystansu! Tyle to jeszcze nie przejechałem.
wilk
| 11:31 czwartek, 31 marca 2011 | linkuj Odcinek Wyszogród - Zakroczym rzeczywiście do zbyt przyjemnych nie należy - to północny objazd Warszawy dla tirów. Ostatnio i tak jest lepiej - bo przynajmniej asfalt jest wyremontowany, kiedyś do ruchu dochodziły jeszcze duże dziury

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa calez