avatar Ten blog rowerowy prowadzi tranquilo z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 35143.79 kilometrów w tym 1063.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.37 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy tranquilo.bikestats.pl
  • Sprzęt Rubble

Dzień 10: Dugo Seo - Vukova Gorica

Niedziela, 25 lipca 2010 · dodano: 06.01.2011 | Komentarze 0

Bez dłuższego zatrzymywania się przejeżdżamy przez Zagrzeb i kierujemy się w stronę gór. Dzień mija nam bez większych atrakcji. Będąc już pod samą granicą ze Słowacją zaczynamy szukać miejsca na nocleg. Wystąpiła typowa sytuacja dla dwóch samców Alfa. Stoimy na rozwidleniu dróg: jeden chce jechać w lewo, drugi w prawo. Mamy pat. I wyszło nam to na dobro. Zaczęło się ściemniać więc nie było już sensu jechać dalej. Jesteśmy na zboczu i nijak nie ma gdzie rozbić namiotu. Schodzimy więc przez wzdłuż pól kukurydzy w stronę płynącej w dole rzeczki w nadziei na kawałek płaskiego. I tu cud. Trafiamy na miejsce niemalże magiczne. Było to jeden z naszych lepszych noclegów.

Kanał Kupa, rzeki KupaK © tranquilo

Nocleg w chorwackich górach © tranquilo