avatar Ten blog rowerowy prowadzi tranquilo z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 35143.79 kilometrów w tym 1063.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.37 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy tranquilo.bikestats.pl
  • Sprzęt Rubble

Dzień 9: Berzence - Dugo Seo

Sobota, 24 lipca 2010 · dodano: 06.01.2011 | Komentarze 0

Ledwo wsiedliśmy na rowery a z góry lunęła na nas ściana wody. Schroniliśmy się pod miejscowym lumpexem, który prowadziła bardzo wesoła para. Jak się szczęśliwie okazało byli jednymi z nielicznych ludzi w tym kraju rozumiejących język angielski. Chwilę z nimi pogadaliśmy a na pożegnanie dostaliśmy od nich nożyk. Na pierwszy rzut oka plastikowy badziew jakim nie mało. Co nas zaskoczyło okazał się niezwykle ostry i ciął niemalże wszystko i był to nasz podstawowy nóż już do samego końca. Nie pozostaliśmy dłużni bo jak się potem okazało, nieświadomie zostawiłem u nich naszą jedyną pompkę (druga została w Warszawie). Zaraz po przekroczeniu granicy lekki niefart. Ni stąd ni z owąd zaczęła mi się wykręcać korba, a żeby było ciekawiej Szymonowi zaczęło uchodzić powietrze z koła. Przemęczyliśmy się tak z 50 Km. Dojechaliśmy do Vrbovca i zaczęliśmy szukać jakiegoś sklepu z częściami. Sobotnie popołudnie nie jest jednak najlepszą do tego porą. To co najbardziej zostaje w pamięci po takich wyprawach to ludzie. Ich chęć pomocy wręcz powala. Gdy dwójka chłopaków ze skupu butelek dowiedział się o naszych problemach jeden zaraz wskoczył w samochód i pojechał do domu po potrzebny sprzęt. Uporaliśmy się z naszymi problemami, pożartowaliśmy sobie trochę i ruszyliśmy dalej. Przy wyjeździe z miasta natrafiliśmy na centrum handlowe gdzie mogliśmy dokupić brakującą pompkę. Resztę dnia przejechaliśmy już bez większych przygód, nie licząc padającego non-stop deszczu. Nocleg wypadł nam w Dugo Seo.