avatar Ten blog rowerowy prowadzi tranquilo z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 35143.79 kilometrów w tym 1063.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.37 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy tranquilo.bikestats.pl
  • Sprzęt Rubble

Na Bug - Dzień 4

Poniedziałek, 13 czerwca 2011 · dodano: 13.06.2011 | Komentarze 0

Ostatni dzień to już właściwie tylko tranzyt do Warszawy. Żegnamy Yoshko i ruszamy z Robertem koło godziny 8. Całą drogę jedziemy drogą E30, zbaczając jedynie czasami po jakąś gminę. Pomimo bocznego wiatru (momentami twarzowego) jedziemy w dość rozsądnym tempie. Słońce wreszcie dopisało, nie jest zbyt gorąco, więc jedzie się przyjemnie. Po minięciu Siedlec wiatr przestaje powoli dokuczać, za to rośnie temperatura. Jako, że nie lubię widzieć przed sobą koła, prowadzę całą drogę, przez co w okolicach Mińska zaczęło brakować trochę sił i zapału. Ciągłe remonty na drodze również wybijają z rytmu. Dwa Snickersy poprawiły nieco sytuację i około 16.30 udało nam się dotrzeć do Warszawy. Dostarczywszy Roberta na dworzec pognałem do domu by zaliczyć chociaż godzinkę snu przed pracą. Wizja chłodnego prysznicu dodała mi takich niespotykanych sił, że momentami frunąłem pod czterdziestkę.

Wycieczka wycieczką, ale nie ma to jak własne łóżeczko :)

Kolejna gmina do kolekcji © tranquilo