avatar Ten blog rowerowy prowadzi tranquilo z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 35143.79 kilometrów w tym 1063.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.37 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy tranquilo.bikestats.pl
  • Sprzęt Rubble

Na Bug - Dzień 3

Niedziela, 12 czerwca 2011 · dodano: 13.06.2011 | Komentarze 0

Wstaję wstaję po 7 i lecę do rodzinki pogadać jeszcze z babcią przed odjazdem. Wracając na działkę zbieram po drodze trochę truskawek na śniadanie. Około godziny 11, kiedy już każdy skończył szpanować swoim aparatem ruszamy dalej. Nie ujechaliśmy kilometra a ekipa już zaczyna się domagać mleka - cóż robić, jedziemy jeszcze raz do gospodarstwa. Idę pogadać sobie z wujkiem, i tylko widzę jak z tyłu chyłkiem przemykają w stronę obory jakieś postacie z pustymi butelkami:) Zaopatrzeni w świeżo dojone ruszamy w trasę. Na moście na Bugu odłącza się od nas Robert i jedzie zaliczać swoje gminy. Ja, Yoshko i Psyche przejeżdżamy przez most i kierujemy się w stronę Garbarki, Świętej Góry dla prawosławnych. Tempo mocno spacerowe, można więc sobie pogawędzić. Na jednym z postojów, doprowadzam swoją mocą sprawczą do awarii Arcusa Psyche. Arcus to znany producent rowerów o nakrętkach robionych z masła, zwykły klucz rowerowy nic tu nie pomoże. W celu wymiany dętki potrzebny jest spacer do najbliższej wsi po bardziej profesjonalnej wsi. Na szczęście w miarę szybko znajdujemy dobre klucze i chwilę później znowu jesteśmy w siodle. W Niemirowie wsiadamy na prom, którym przedostajemy się z powrotem na drugą stronę Bugu. Wkrótce dołącza do nas Robert i ponownie w czwórkę jedziemy do Białej Podlaskiej, gdzie odstawiamy Psyche na pociąg do domu. Sami jeszcze udajemy się na kolację (45 zł za dwie 60cm pizze to mocno rozsądna cena) i wpraszamy się do Yoshko na nocleg.